Team van Standby thuiszorg

Ons team

Klik op de foto voor een persoonlijk verhaal van iemand van het team!

Cliëntmanagers

Ik ben uw aanspreekpunt

Evelien Veltrop - RikkenEvelien Veltrop - RikkenEvelien Veltrop - Rikken
Evelien Veltrop - Rikken

Evelien Veltrop - Rikken

Cliënt manager

Mijn naam is Evelien, ik ben als cliëntmanager werkzaam bij Standby Thuiszorg sinds september 2016. Hiervoor ben ik langere tijd mantelzorger geweest voor mijn terminaal zieke partner en daarvoor heb ik gewerkt bij een advocatenkantoor als juridisch secretaresse. Ik ben door mijn eigen privéomstandigheden met mantelzorg en thuiszorg in aanraking gekomen erg geïnteresseerd geraakt in de wereld van de zorg. Ik ben van mening dat je met zorg verlenen, zorgen kunt wegnemen. Ik heb dat zelf kunnen ondervinden, toen Standby Thuiszorg een deel van mijn zorgen wegnam in een periode dat dat noodzakelijk was. Ontzettend waardevol!! Mijn hobby’s zijn: Volleyballen, hardlopen, terrasje pakken met een wijntje, bergwandelen, tuinieren en buiten zijn.

Judith BoeijenJudith BoeijenJudith Boeijen
Judith Boeijen

Judith Boeijen

Cliënt manager

Sinds 2015 ben ik werkzaam bij Standby thuiszorg. Daarvoor was ik werkzaam als planner bij Pantein. Mijn takenpakket bij Standby thuiszorg bestaat uit plannen van de zorg voor de cliënten, contact met de zorgverleners en mantelzorg. Het mooie aan mijn werk vind ik om een steentje bij te dragen aan het feit dat ieder zo lang mogelijk thuis kan blijven of in terminale situaties zo snel mogelijk naar huis kan komen vanuit het ziekenhuis. Mijn hobby’s zijn: opruimen en schoonmaken, haha, ik hou van een opgeruimd huisje en vind het fijn om lekker uit eten te gaan op zijn tijd, te winkelen, markten en braderieën te bezoeken.

Yvette LandmanYvette LandmanYvette Landman
Yvette Landman

Yvette Landman

Cliënt manager

In 2013 ben ik begonnen bij Standby thuiszorg als cliëntmanager. Ik heb een opleiding HBO-V genoten, na 2.5 jaar heb ik de switch gemaakt naar Hotel & Hospitality Management. Wat ik interessant aan beide studies vind is het persoonlijke contact, dienstverlenend bezig zijn en het zorgen voor een ander. Voordat ik startte bij Standby thuiszorg was ik manager van het restaurant Las Palmas in Rotterdam. Het restaurant van Herman den Blijker. Daarvoor had ik mijn restaurant in Antwerpen. Zeer dynamisch, snel schakelen, inspelen op de behoefte en verwachting van de gasten. Kwaliteit en de gasten een onvergetelijke beleving geven. Na aardig wat jaren in de horeca meegedraaid te hebben besloot ik uit het vak te stappen en voor een beroep te kiezen met meer regelmaat. Het is dan ook fantastisch dat ik in dit vak mag werken met de zelfde uitgangspunten. Mensen ondersteunen, zodat zij zelf of een dierbare thuis kan blijven met de best mogelijke condities, bij ziekte of ouderdom is bijzonder en heel mooi. Tijdens een van mijn grote passies, reizen, in mijn vakantie 2014 leerde ik mijn partner kennen. In Cambodia hebben wij elkaar ontmoet. Mijn partner is Amerikaans. Na een korte periode van samenzijn heb ik in december 2014 besloten om hier alles op te zeggen en samen door te gaan. We hebben we een jaar in Nicaragua en Costa Rica gewoond. Met thanksgiving waren we bij familie in Amerika. Ik kreeg een telefoontje van Huub of ik het leuk zou vinden om tijdelijk in te vallen bij Standby. Natuurlijk! Was mijn eerste reactie. Invallen is hartstikke leuk. We besloten dat het 2 maanden zou zijn. Langer dan 3 maanden mag mijn partner hier niet blijven. Ik was terug op mijn plek eind februari 2016. Vanaf het moment dat terug was had ik de smaak weer te pakken. De vraag was al snel of ik wilde blijven. Ondertussen was ik met mijn partner aan het onderzoeken of hij kon blijven. Vandaag de dag werk ik nog altijd met ontzettend veel plezier en passie bij Standby. Ik heb het enorm naar mijn zin met mijn collega’s die met de zelfde gedrevenheid streven naar een 10 voor de cliënt. Mijn passies zijn reizen, koken, met mijn hond wandelen, outdoor activiteiten ondernemen, een drankje drinken met vrienden/familie in de kroeg of lekker thuis.

Frauke DiesveldFrauke DiesveldFrauke Diesveld
Frauke Diesveld

Frauke Diesveld

Manager zorgbemiddeling / Teamleider cliënt management

Wat leuk dat u iets meer van mij wilt weten… Sinds februari 2007 ben ik werkzaam bij Standby thuiszorg en zo langzamerhand uitgegroeid tot een manusje van alles binnen het bedrijf. Voor mijn collega’s op de werkvloer ben ik de 'Chef' zoals ze mij noemen. Ik sta hun bij met raad en daad vanuit mijn vakkennis als verpleegkundige en mijn ervaring van bijna 8 jaar hoe in de thuissituatie het beste de zorg in te zetten. Ik kom al bijna 8 jaar bij mensen thuis waar ik adviseer en probeer mee te denken hoe de zorg thuis op beste manier georganiseerd kan worden. Voor iedereen is dat natuurlijk verschillend dus het is nooit hetzelfde en nooit standaard. Dat vind ik dan ook het allerleukste van mijn werk, het is elke dag en elke keer weer anders…. Elke keer weer het onmogelijke proberen mogelijk te maken, dat doe ik het liefste. Soms bezoek ik mensen ook in het ziekenhuis, bijvoorbeeld als er slecht nieuws is gekomen en dat er zorg geregeld moet worden. Het is dan belangrijk dat dit dan snel in gang wordt gezet, ik stel dan mijn prioriteiten opnieuw bij en spring zo snel mogelijk in de auto om de mensen te bezoeken. Mijn verpleegkundige kennis helpt mij elke dag bij het goed vorm geven aan mijn werk en daar ben ik erg blij mee. Voor mijn werk bij Standby thuiszorg werkte ik in het Catharina ziekenhuis, daar heb ik 16 jaar met veel plezier gewerkt als verpleegkundige en later als leidinggevende. Ik heb in het ziekenhuis mijn A-opleiding gevolgd en later een managementopleiding aan de hoge school van Arnhem en Nijmegen Ik ben van het bouwjaar 1976 ( 7 januari) ben getrouwd met mijn Berry en heb 2 kinderen Merel en Lars. Buiten het werk om ben ik graag bij hun en hou ik ervan om er op uit te gaan, te genieten van het leven en lekker te eten. Om in vorm te blijven trekken we met regelmaat de wandelschoenen aan, ik ben graag buiten, weg en onderweg.

Administrators

Ik zorg voor uw facturen

Cor van RooijCor van RooijCor van Rooij
Cor van Rooij

Cor van Rooij

Medewerker administratie

Sinds augustus 2015 ben ik werkzaam bij Standby thuiszorg als applicatie beheerder/admin. Voor Standby was ik werkzaam bij Vitaal Thuiszorg in een zelfde functie, daarvoor werkte ik 11 jaar bij Pantein Thuiszorg ook in de functie applicatie beheerder /admin. Bij Standby thuiszorg ben ik begonnen met de herinrichting van Care Assist en het verbeteren van het facturatieproces. Ik vind mijn werk leuk en schep er voldoening uit als er steeds weer verbeteringen te realiseren zijn. De uitdaging zit er vooral in om zowel cliënten als zorgverleners te ondersteunen en te faciliteren bij alle vragen omtrent de zorg en het facturatie proces. Mijn Hobby’s zijn mountainbiken, sport auto’s en bezig zijn met digitale fotografie. Voor vragen kunt u mij op ma/di en do/vrij bereiken.

Marian van SchijndelMarian van SchijndelMarian van Schijndel
Marian van Schijndel

Marian van Schijndel

Medewerker administratie

Ik werk nu al 11,5 jaar met plezier bij Standby thuiszorg als medewerker op de administratie. Mijn werk bestaat o.a uit het factureren van de uren en maken van de overeenkomsten voor de zorgverlener en zorgvrager. Toen ik begon bij Standby thuiszorg zat de administratie apart van de collega’s van de planning. Sinds kort is dit veranderd en zitten we allemaal in 1 ruimte wat de lijntjes korter maakt. Iedere cliëntmanager is gekoppeld aan iemand van de administratie en vormt zo een koppel wat dezelfde cliënten bediend. Hierdoor heeft de cliënt en zorgverlener een vast aanspreekpunt. Wij bieden hulp bij zorgvragen bij mensen met dementie maar ook terminale zorgvragen kunnen wij zorg bieden. Het is fijn om mensen de mogelijkheid te geven om in hun vertrouwde omgeving te blijven wonen en ook om in die omgeving te overlijden, niet naar een verpleeghuis te moeten of naar een hospice. Ook de naaste familie ervaart dit altijd als fijn dat ze in de huislijke omgeving kunnen blijven. Omdat het land van de zorg regelmatig verandert, verandert ons werk ook altijd mee en dat maakt het dat het werk leuk en uitdagend blijft. Naast het werk heb ik als hobby wandelen, zwemmen en tijd doorbrengen met mijn drie kleinkinderen. Ik ben op kantoor aanwezig op maandag, woensdag en vrijdag

Marjon van den BrandMarjon van den BrandMarjon van den Brand
Marjon van den Brand

Marjon van den Brand

Medewerker administratie

Sinds 2002 ben ik werkzaam bij Standby thuiszorg als administratief medewerker voor 24 uur per week. Kort samengevat verzorg ik samen met 2 andere collega’s administratie de facturatie, overeenkomsten en het nabellen naar cliënten voor de zorgverleners. Het is een leuke afwisselende functie. Vooral de PGB zorg geeft ons uitdagingen omdat deze natuurlijk altijd in beweging is. Wij geven onze cliënten en hulpverleners zo snel mogelijk nieuwe informatie door, zodat alles up to date is. Het mooie van ons werk is dat vooral terminale cliënten en cliënten met dementie fijn thuis kunnen blijven in hun eigen vertrouwde omgeving en bij hun familie. Dit geeft voldoening. Mijn hobby’s zijn: lekker relaxen in de sauna, op vakantie gaan, zumba, gezellig uit eten met vrienden of familie. Voor vragen sta ik op maandag, dinsdag en woensdag voor u klaar.

Bereikbaarheidsdienst

Belt u buiten kantoortijden? Dan sta ik voor u klaar.

Bernadet GelinckBernadet GelinckBernadet Gelinck
Bernadet Gelinck

Bernadet Gelinck

Bereikbaarheidsdienst medewerker

Mieke SmitsMieke SmitsMieke Smits
Mieke Smits

Mieke Smits

Bereikbaarheidsdienst medewerker

Snuffelstagair

Ik haal de koffie 😉
Standby thuiszorg is mijn gastouder. Ik word opgeleid om via stichting hulphond mijn toekomstige baasje te begeleiden aan de rolstoel.

BaxterBaxterBaxter
Baxter

Baxter

Hulphond

Mijn naam is Baxter! Ik ben een hulphond in opleiding van stichting hulphond. Standby thuiszorg sponsort mij voor 100% tot het moment dat ik met pensioen ga. Momenteel is Huub (zie ons team: 'staff') mijn baasje en woon ik ook bij hem. Wij zijn eigenlijk altijd met z'n tweeën. Ik ga overal met Huub mee naar toe. Dankzij mijn lieve ogen vinden de collega's het soms lastig om als ze bij Huub aan het bureau staan, mij te negeren, maar doen dit toch super goed. En wees niet bang, ik krijg stiekem toch aandacht van mijn lieve collega's. Bij Standby thuiszorg bouw ik aan mijn ervaring van hectiek en een werkend leven. Ik hoop dan ook dat ik later ook met mijn baasje aan de rolstoel mee naar kantoor mag. U kan mij altijd komen bezoeken of mij volgen op de facebook van Standby. Heel veel knuffels en een lebberende lik, Baxter.

Staf

Hoe spijtig wij het ook vinden, ons spreek je waarschijnlijk weinig. Wij zijn verantwoordelijk voor de minder zichtbare kant van Standby thuiszorg. Zoals de financiën en de bedrijfsprocessen.

Huub LandmanHuub LandmanHuub Landman
Huub Landman

Huub Landman

Sinds begin 2015 ben ik werkzaam bij Standby thuiszorg. Voor Standby was ik werkzaam bij de Rabobank (financieel adviseur) en Thuishulp online (business manager). Werkend bij Thuishulp online hebben we na een tijdje besloten het volledige bestand van Thuishulp online bij Standby thuiszorg te trekken. De vraag kwam vervolgens of ik bij Standby thuiszorg wilde gaan werken. Sindsdien werk ik bij Standby thuiszorg met als takenpakket; stroomlijnen van processen, bedrijfsanalyses, commercie en nieuwe bedrijfsmodellen ontwikkelen met altijd de focus op klanttevredenheid, kwaliteit en toekomstbestendig. Ik kom elke dag met ontzettend veel plezier naar mijn werk. Niet alleen omdat er om elke hoek een leuke uitdaging ligt maar vooral dat we zo’n mooie dienst leveren. Kwalitatieve zorg. Lange zorgmomenten bij zorgvragen als bijvoorbeeld dementerende of terminale cliënten. Omdat de traditionele thuiszorg met hun routes niet passend zijn voor hun ziektebeeld rest vaak alleen nog een hospice. Wij zijn de enige die op zo’n moment kunnen zorgen dat iemand waardig thuis kan blijven. Daar gaat mijn hart toch sneller van kloppen dan producten als verzekeringen bij mijn functie bij de Rabobank;) . Mijn hobby's zijn: roeien, skiën, Max Verstappen aanmoedigen en een lekker speciaalbiertje drinken met vrienden en familie. Voor vragen sta ik natuurlijk altijd voor u klaar!

Nicole PeijnenburgNicole PeijnenburgNicole Peijnenburg
Nicole Peijnenburg

Nicole Peijnenburg

Financiële administratie

Wat vind ik het leuk dat ik de gelegenheid krijg om mezelf, als extra info bij de foto, een beetje aan u voor te stellen: Bij Standby thuiszorg verzorg ik de financiële administratie. Maar mijn hart ligt zeker ook bij “de zorg”. Deze combinatie maakt, dat ik me als een vis in het water voel op deze werkplek. Behalve dat, is het maatwerk, waarnaar we op zoek zijn voor onze cliënten en zorgverleners, iedere dag weer een uitdaging. Als ik niet werkzaam ben bij Standby, ben ik druk om ons gezin met drie kinderen draaiende te houden en werk ik nog mee in het bureau van mijn echtgenoot. In mijn vrije tijd fiets ik graag: in de zomer op de racefiets en in de winter met de mountainbike op pad. Maar lekker op de bank met een boek en een glaasje wijn is voor mij ook een heerlijk tijdverdrijf!

Menny LandmanMenny LandmanMenny Landman
Menny Landman

Menny Landman

Algemeen directeur

Samen met mijn collega Nicole ben ik 18 jaar geleden Standby thuiszorg begonnen. Vanuit mijn vrijwilligerswerk bij het Rode Kruis kwam ik in contact met mensen die ontevreden waren over de thuiszorg. Met name bij thuiszorg voor terminale en dementerende mensen was er veel ruimte voor verbetering. Deze complexe zorg komt niet tot zijn recht in de gebruikelijke route van de nog steeds ouderwetse thuiszorg zoals we die kennen. Vol enthousiasme zijn wij het “gewoon” anders gaan doen. Inmiddels deel ik mijn kennis graag over de mogelijkheden die er zijn voor de thuiszorg. Het is zo belangrijk te weten dat er ook andere oplossingen zijn dan een hospice of een verpleeghuis. Met precies dezelfde financieringsmogelijkheden. De mooie pan die ik vast heb staat voor gastvrijheid. Ik hoop dat u geen drempel voelt om contact te zoeken. Het ergste wat men kan overkomen is dat men in de herfst van het leven niet de juiste zorg heeft gekregen. Ik nodig u graag uit bij ons op kantoor om persoonlijk kennis te maken. Onder het genot van een kop koffie vertel ik u graag meer over de dienstverlening van Standby thuiszorg. U zal tot de ontdekking komen dat het ook echt allemaal anders kan!

Nicole JornaNicole JornaNicole Jorna
Nicole Jorna

Nicole Jorna

Algemeen directeur

Achttien jaar geleden kwam Menny op mijn pad met een geweldig idee over thuiszorg. Op dat moment was ik als verpleegkundige werkzaam in de terminale nachtzorg. Ik had het daar reuze naar mijn zin. Van 23 tot 07 uur verleende ik één op één palliatieve zorg thuis. Incidenteel had ik in de nachtzorg ook te maken met dementie. Mijn voorkeur ging daar niet naar uit maar het was wel altijd nodig. In beide situaties, terminale cliënt of een dementie-cliënt, was je er vooral om de familie te ontlasten zodat zij overdag de zorg weer konden overnemen. Prachtige verhalen heb ik in die nachtelijke uurtjes mogen beluisteren. Van het idee om te beginnen met Standby thuiszorg werd ik al snel enthousiast en kwam het ondernemen in mij boven. Het duurde niet lang en wij waren thuis in het Persoons Gebonden Budget, PGB (en zijn daar nu zelfs specialist in). Het werven van zorgverleners, de huisbezoeken, samenwerking opzoeken met ziekenhuizen, huisarts, hospice, verpleeghuis en thuiszorginstellingen. Alles hebben we aangepakt. Met zijn tweetjes begonnen en nu is Standby thuiszorg een volwassen organisatie met een mooi team om ons heen. De warmte van de zorg is een tegenpool van de kou in de winter. Mijn favoriete jaargetijde. Als de eerste vorst zich aandient maakt mijn hart een sprongetje. Heel misschien wordt het wel weer zó koud dat de schaats weer ondergebonden kan worden. En als er dan geen natuurijs komt is dat ook niet zo erg. Dan ga ik naar de ijsbaan in Eindhoven waar je heerlijk rondjes kunt schaatsen, lekker buiten en het hoofd leegmaken.